Tuesday, July 10, 2012

Classic Polaroid Camera Paper Toy - by Bamboogila`s Corner


Photobucket

"Long time ago, when I was a kid, I had this awesome Camera Polaroid. Then I don't know where it is since me and my family moved to Indonesia (we lived in USA before we moved to Indonesia. Now, this camera is rare even though many modern Polaroid I can found in stores. But is this "classic touch" that I like the most". - Bamboogila

"Há muito tempo atrás, quando eu era criança, eu tive essa Câmera Polaroid. Aí depois que eu me mudei dos Estados Unidos para a Indonésia, eu acabei a perdendo. Agora, esse modelo é raro, mesmo que ainda se vendam câmeras Polaroid, mais modernas obviamente, é esse modelo antigo, com esse toque clássico, que eu mais gosto". - Bamboogila


Link: Classic.Polaroid.Camera.Paper.Toy.by.Bamboogila`s.Corner


More Paper Toys related posts:

Little Surfer Paper Toy - by UOL - Surfista De Papel

No Name Paper Doll - by Tomowo - via Pepakura Gallery

Mega Lego Skeleton - by ZombieGorilla - via Instructables

Totoro Papercraft - by Studio Of M.M

No comments:

Post a Comment