Sunday, February 28, 2016

Indonesian Cultural Heritage Paper Toy Series - by Kobico



Christopher Kho, aka Kobico, the designer of all these cool paper toys, says: - "This series take on my love and dedication to the mythology, folklores, and fables of my own country, Indonesia. As an artist, I think it’s very important for me to incorporate my own culture as it’s one way to add more variety in the world’s art and I also want people to know things about my country and this is just how I want to present it to every kobico lovers.

 photo barong.papercraft.by.kobico.via.papermau.002_zps9a9sctwp.jpg

Christopher Kho, aka Kobico, designer de todos estes paper toys bem legais, diz: - "Esta série demonstra o meu amor e dedicação à mitologia, lendas e fábulas de meu próprio país, a Indonésia. Como um artista, eu acho que é muito importante para mim incorporar minha própria cultura, pois é uma maneira de adicionar mais variedade no mundo das artes e eu também quero que as pessoas saibam coisas sobre meu país e estes paper toys são minha maneira de apresentá-lo a todos os admiradores de Kobico.


Link: Indonesian.Cultural.Heritage.Paper.Toy.Series.by.Kobico


More Paper Toys related posts:

Rum DMC Paper Toys - by Photoshop Vip

Wolverine Mini Paper Toy - by Gus Santome

Workers Paper Toys - by Dale Harper / Telman - Paper Toys De Profissões

Urfin`s Wooden Soldier Paper Toy - by Paper Aviation - Soldado De Madeira

No comments:

Post a Comment